Thursday, December 11, 2008


slaba mama

danes sem pozabila otroka peljat k zobozdravnici, zamudila sem na Nokin nastop v vaškem gasilskem domu , Ježiko sem vlekla s seboj v mesto, da je nalogo delala pozno v noč in potem sem se ognila še branju pravljice. Sicer sem zagrižena občudovalka Pafija & co.,
ampak danes me je res strašno mikalo, da bi se zavlekla na kavč, pila čaj in brala :

v tejle knjigi sem prebrala "mesec december" dvakrat, posebej natančno podpoglavje o christmas puddingu, in jo planiram brati počasi, celo leto, skladno z letnimi časi. Razen poglavja december in podpoglavja o christmas puddingu, ki ga bom brala po potrebi . (večkrat na leto, še posebej redno, ko se začnejo kratki dnevi novembra)

Tole knjigo tudi mečkam že nekaj časa, glasno sem se smejala do "Darwinovega recepta za zakonsko srečo",potem sem se nasmihala do "prevare in samoprevare" potem sem jo pa malo založila...
Tole knjigo pa jutri vračam v knjižnico, neprebrano in z zamudnino v vrednosti žepnine mojega starejšega otroka (na spisek slabe mame tako lahko dodam še slab vzgled) in verjetno je ne bom nikoli prebrala, čeprav Trollopa vedno znova uvrstim na spisek knjig , ki jih bom brala.

Kakšen predlog za zimsko branje? ( moj okus se nagiba bolj v smer "Pride and prejudices" kot pa "The human stain")




Slab pes

tudi ona se je izkazala in je naredila luknjo v dekco s kavča

se ji je verjetno zdelo, da je brez luknje brezupno buržujska. Bad dog! Bad!Pa sem prikrila njeno zlo dejanje s kosom filca, ki mu je obetalo da bo postal še ena Filčica,

tako pa je postal Filčicazanadekco.To se šteje kot adventno dobro delo?



No comments: