Wednesday, December 10, 2008

izgovori, izgovori

všeč mi je snežen december, tak ki kar škripa od mraza in medtem ko gredo prijatelji smučat in ljubezen mojega življenja (LMŽ) vleče otroke v gozd, jaz sedim pred kaminom in brkljam. Ne, ne žal ne morem ven, ker me v mrazu začne boleti glava. Ja, načeloma bi si res lahko dala gor kapo, ampak se mi zdi , da prefinjeno obliko moje lobanje nekako zgrešiš, če čeznjo poveznem 40dag volne. Sploh pa mora nekdo paziti na ogenj, ne res?

sicer pa ni res, da se nisem dva dni premaknila s stola: sem šla za mizo:

toliko, da sem dokončala angelčka za Nokino učiteljico.



dokolenke


je zadnjič prinesla Noka domov knjigico o neki miški, ki je imela v roki božični dokolenko in me je spomnila, da je




par let nazaj moj veliki bro hodil z eno bejbo, ki se je strašno dosti smejala (verjetno živčna reakcija na našo družino) in da nam je prinesla vsakemu svojo, doma sešito dokolenko in sem si spet zaželela girlando nad kaminom in novoletnih dokolenk.






2 comments:

LUNA said...

Pohvala glede izdelkov in stvaritev...
Zanima me pa kje kupujete filc?
Hvala in lp

PolonaP said...

Draga Luna, vesela sem da ti je všeč. Filc prodajajo v Prometeju (v Ljubljani) na metre in stane meter malo manj kot 4eur. Še enkrat hvala ZA PRVI KOMENTAR EVER!!!!!:) :) :)!!!!!