Sunday, December 14, 2008

angeli in angelski biznisi


Zdaj, ko me je ta tretja znanka vprašala, če prodajam angelce za na vrh smrekce ( saj sem mesece hodila naokoli s t-shirtom PRODAJAM ANGELCE ZA NA VRH SMREČICE. Končno bom majico lahko obrnila in pokazala še napis FILČICE, PRVA KVALITETA , TWO FOR A PRICE OF ONE, BUY NOW) se lahko začnem važit: da, jih prodajam,
po 25eur

Angelski angelc


(ja, ja vem, so božjastno dragi, ampak ipak so unikat, narisani z mojimi zagorelimi prsti, ročno izrezani, ročno zalepljeni, ročno lakirani, ročne veličine okoli 20cm, da ne omenjam, da v notranjosti skrivajo ročno izrezan tulec, ki omogoča fiksiranje na smrečico....in polni so izredno kvalitetnih bleščic in niti sledu filca... )

pridejo pa v "božično rdeči barvi", "angelsko svetlo modri" in "zvezdnato zlati".

Če jih želite, mi pošljite email na frisnonovojutro@siol.net ali pa objavite komentar.

lahko pa naredite tako kot moja Ježika in si ga izdelate sami...

Za danes imam najboljši namen objaviti še fotki Božinega angelca in Zlatega angelca, ampak, ker imam v planu:

dokončati dve božični dokolenki, Filčico M'mselle Bonjžur, obljubila sem kričavkama,da bomo naredile popkorn in gledale Home alone,bojda rabimo tudi kosilo, na obisk prideta moja rdečelaska in njena družina in moja mami in dedi B..ne vem čisto kako bo s tem...






No comments: