Friday, February 4, 2011

MI JE BILO TREBA RINITI NA FAKS? MAR BI ŠLA ZA AVTOMEHANIKA!

Ledenega zimskega jutra frišni avto ne stoji naravnost, ampak se mu, v iskanju boljšega izraza,rit vleče po tleh.Frišna Voznica ga odpelje k avtomehaniku. Gospod Mehankar vrže uč na Frišno vozilo, potem pa povabi Frišno Voznico na pogovor o simptomih in zdravljenju.

Frišna Voznica (v nadaljnjem tekstu FV): " Saj ni nič takega, a ne?"
Gospod Mehankar (v nadaljnjem tekstu GM): " Jaaaaaaaaaa... Je šel fergajzer od kuplunge k' je pred dihtngo, pa še šponarji crkujejo in blok bo dons jutr ribnu."

FV: "Prosim, nisem ujela tistega zadnjega. Dejali ste...?"
GM: "Blok ud' vilce pr zglobu ne dihta pa kuplunga je šla k fergajzerju. Bo ribnu če prej ne crkne."

FV: "eeeeee....malo hitro govorite. Kaj ste že povedali na začetku?"
GM (zelo počasi in razločno): "KUPLUNGA.JE.ŠLA.K.FERGAJZREJU.K':JE.RIBNLA.UD.DIHTUNGE.
VILCA.Z'R'D'.ŠPONARJA"

FV (poskuša ohraniti pogajalsko pozicijo):" A tooooo. Ja, TO je pa verjetno res problem. "
GM (je modro tiho in poskuša oceniti vrednost Frišnega tekočega računa)

FV: "Koliko bo pa to stalo?"
GM: "t'm ukol' 100milijomov"

FV (resignirano vdihne): pa bo to POD 100miljonov ali NAD 100milijonov?
GM: "U'mo vidl'. T'm ukol'"

FV(sumičevo): "ampak v nobenem primeru ne okoli 200milijonov?"
GM:"mnnnhmm nnn nnn" (kar si FV tolmači kot: "Nikakor! Ceno bom držal v okviru dogovorjenega in se trudil za minimizacijo stroškov!")

FV: "Koliko časa bo pa trajalo?"
GM: "Dons' jutr'"

FV (opogumljena): "Fiiiino!!!! In avto bo potem Ok?"
GM: "K't nou bo! Še bulš k nou!"

FV in GM si navdušena sežeta v roko .
Iz FRIŠNO NOVO JUTRO


Frišno vozilo je popravljeno čez 14 dni, za bratsko ceno 199milionov.

K't nou? Seveda!
Cel 14.dan. Petnajsti dan se mu rit spet vleče po tleh. Zihr je spet šla kuplunga ud fergazerja!

(fotka sposojena iz božanske strani: OLD AMERICAN PICTURES)

12 comments:

Kristina said...

To bo tista vodovodarska varianta "nek drži vodu dok maistori odu"

Alenka said...

Poznam, poznam!!!!Groza!!!Sem jaz imela bližnje srečanje s kleparjem januarja.Zato pa ime moj avto, ki je rdeče barve zdaj en manjši del moder. Da ne bo pomote...metalik moder!!Halo!!!Pa se nisem mogla zmenit, kleparju je zelo čudno, kako, da nisem zadovoljna!!!!!!Tudi jaz sem močno zgrešila poklic:)

VIXI said...

Sočustvujem... z mehankarjem. Bratska cena, samo 14 dni je trajal in en cel dan je rit v luft držal ti pa takole nehvaležna... ccc, ne more bit vsak mehankar pr takilih holc strankah.


Ja itak, jaz se že pol življenja sprašujem zakaj nisem vodovodar. Pa tako dobro mi gre, če je treba doma kaj popravit.

matilda said...

Ne bom še enkrat rekla, kar sem že rekla (hja očitno bom), če želite mladičkom dobro, jih pošljite v poklicne zidane (frzerke, mainkerke, tatoojevke, maserke in podobni poklici, ki jih nucamo!!!!).
Kar se pa tvojga mehankarja tiče...hmjaaa, bi rekla, da ni klasičnega liceja uspešno završil...ker moj, skoraj, da govori francosk, tako kot vsi pri renoju...oz., ko cepetam na mestu, ker se mi mudi in mu kartico molim, gospod vsako postavko na računu obrazloži in se fino oporaviči, za malce visoko ceno. Tako, da robantim sama s seboj, ko speljujem in še ena dva kilometra potem.
In miško zmeraj poudari, kako je avto v redu inbo še doooolgo služil, skoraj, kot da bi meni dal kompliment. Trening, trening ni kar tako.

PolonaP said...

sklepi?
1.en otrok gre za vodovodarko en otrok pa za avtomehaničarko
2.vrnila bom svojo izkaznico "sodobna in enakopravna ženska", dala gor fertah in svinjsko pečenko in bom nad mehankarja spustila Bedanca. (zihr bo bolj zalegel kot Gvendolina)

Vladka said...

Bo treba mehanika menjat ;)

yemamaya said...

Aaaaleluja, aaaaaleluja, aleluja, aleluja, aleeluuuuja! Niso je ugrabili nezemljani, samo težave z avtomehaniki ima.
Moj Otrok bo ali
a) vodja sprejemne pisarne na Kliničnem ali
b)serviser neodrejene stroke, verjetno pa za pralne in/ali pomivalne stroke.('gospa, tole bo pa programatorček, 200 evrčkov bo koštal.' 'ampak sej je skor nov stroj' 'ja sej veste kuko, je gospa,te stvari se mal kvarjo, ane?' 'ampak nov stroj je pa 350 evrov' 'ja sej veste kuko je', zamenja nedoločen del elektronike, velik pribl en kubični centimeter, traja 3 minute 'ja, delo, pa potni stroški pride pa še zravn 60 evrčkov', spustimo zaveso usmiljenja na prizor). Vodja sprejemne pisarne je pa tud fajn poklic, še posebej k se mati starajo in se zna zgodit, da bo tud ona rabla servisiranje

Mojca said...

ovbe, ovbe! se močno bojim, da gre moj otrok po zgrešenih stopinjah svoje tastare... ne bo vodovodarka, ne mehankarca, še frizerka ne, mejdun!
ah, seveda, saj nekaj jih pa mora bit, ki se bodo pogajale za bratske cene s tistimi, ki so prepričani v svojo strokovnost, anede :)

matilda said...

Zdaj pa ti dobro prisluhni tvoji ostareli prijatlci:
Pri priči vrzi v kamin 5. izdajo Suvremene kineseke žene, letnik 1952, Založbe Patriot, v prevodu Jožice Pidžamin...in Takoj ponovno poglej vseh 2476 epizod SITC, predvsem pa se skoncentriraj na izvlečke...torej, sodobna in neodvisna ženska pomeni: da si lahko kupiš tri pare čeveljcev na en mah in jih ne skriješ v shrambo iza vreče ostre moke in boba, temveč Bedanca pričakaš na kanapeju, pred tabo na tabureju so omenjeni čeveljci razvršečni, na tlek karafa ledenega gin tonika (malček si ga že srknila) in z svilenimi razmršenimi lasmi in depiliranimi nogami (ker to je naravni pojav neodvisne ženske) ga z grlenim glasom povprašaš, kateri mu dopadejo...najbolj....
Ljubica moja, mehankarji, vodovodarji,mesarji ter popravljači vseh vrst, so domena tvojega fanta, ker ti za take zmenke nimaš ČASA!!!!!!
Zato pa so tvoji mafini najbolj massleni, sočni, dišeči...in še rada jih maš. Porkiš, pa pustmo jimvsaj malce veselja.
Jaz, ki sem sama in sama pa se moram pač tudi z mehankarji ukvarjat...ampak sem si ga izbrala;)

Lenka said...

Jaz bi rada, da bi bil vsaj en moj otrok zobar!

Lepo da si se končno spet oglasila.

matilda said...

@lenka, beli angeli z hudičevim nasmehom računajo tudi sebi! Morda bi bila boljša investicija, da dete postane med. brat/sestra pri polbogu z svedrcem pa da zaradi intimne zveze lahko njegova/njena mama, na ta račun dobi 0,0011% popust. Pri konzultacijskem obisku.

PolonaP said...

grrrrrr...

ta mesec sem plačala
-okulista (starostne težave)
-avtomehanika (starostne težave)
-fiziatra (tekaške težave)
-dermatologa (vzdrževanje)
-zobozdravnika (vlaganje v prihodnje rodove)

...pa še nismo niti petnajstega!
Preklicujem prejšnjo izjavo! En otrok gre za avtomehanika, en pa za zobozdravnika. (vodovodarji jim ne sežejo do gležnjev!)