Wednesday, November 25, 2009

OUT, DAMN SPOT!

Zadnjič mi je v knjižnici zašla v roke Shakespearova biografija in medtem ko sem revidirala svoje poznavanje elizabetanske dramaturgije (ušivo, ampak delam na tem) sem pomislila, da snovalci reklam za praške zamujajo priložnost.

Iz FRIŠNO NOVO JUTRO

Verjetno se strinjate, da je to res slabo: "...le kako je ta majčka lahko še bolj črna, kot nova črna majčka, ki jo ima oblečen ta kot žolčni kamen poželjivi plesalec flamenka ...in le poglej kam si je obrisal maskaro, oh, sestra, tega nikoli ne bom odstranila" postane po parih letih tako duha ubijajoče, da ostane samo ena stvar, ki sem jo še pripravljena narediti s Perfulom: vbrizgati ga v vratno žilo snovalcem reklame in reklaminim domačim razpečevalcem, potem bi jih pa prisilila, sirote klavrne marketinške, da cel sklop Perfula gledajo brez piva in cigaret dvakrat zapored. Pa da vidimo, kdo se bo zadnji smejal. Grdo je samo pluvati in tako vam zopet podarjam! Brez tantiem! Odrekam se intelektualni lastnini v dobro človeštva!,idejo za spot: Gvišna sem, da bi potrošniki s Perfulom prali tudi avto in solato, če bi le v spotu Gospa Macbethova prala imaginarne madeže in zraven vzklikala: "Out, damn spot, out I say.....hell is murky...ladadidakakogreženaprej"

Kakorkoli. Brala sem tole duhovito biografijo in to da je duhovita pove veliko. Ker še nikoli nisem brala biografije, ki bi bila hecna, pri večini sem zaspala še preden sem se začela dolgočasiti.
Si predstavljate čas v katerem ste se komaj izognili vislicam, če ste jedli mesu v petek? Kjer ste še zmeraj tri mesece gnili v zaporu, če ste pohali ali meska cvrli za časa velikonočnega posta?
Pa da ste za to lahko kupili primeren odpustek, ki vas je, v paketu, za promocijsko ceno dvanajstih farthingov, odvezal greha medsojedstva, prešuštvovanja s setrinim možem IN vrtanja po nosu na javnem mestu?
Jaz zdaj vem.
Četudi sem si nekaj od tega gladko izmislila. Seveda so bili odpustki za vrtanje po nosu neprimerno dražji.
Obljubim, da jo v soboto vrnem v KOŽ.
BTW
skrajni čas je, da se prijavite za PANDORLINO, ker v soboto, takoj ko pogruntam kakšen bolj sofisticiran način žreba kot Ecipecipec, izvedemo veliko tiražo. Potem gremo pa žurat.

13 comments:

Katja said...

Kako veličastna ilustracija!
Saj ... posiljevanje z reklamami popolnoma izniči njihov namen. Ob reklami s tole ilustracijo bi se marsikdo ustavil ... češ kaj novega pa je tole?

Obljubim, danes, ker je petek, ne bom jedla mesa ;))

PolonaP said...

Nikarte Katja! boš vsa šibka.

saj ljudi ne dajejo več na natezalnico, če se prekršijo proti postu, a veš?

Pojdi in si privošči eno krvavico, zame a boš?

Katja said...

O, great! ;))
Še dobro, da so minili tej hudi časi ... ko si lahko še na grmadi končal, ker si se komu preveč nasmejal!
In takoj so te čarovništva obtožili, ker sladek nasmeh je deloval!

E, ja, v tem turobnem dnevu bo potrebno res po kakšni krvavici ali klobasi seči, pa še z refoškom dol vse spravit! :D

alcessa said...

Hm. Reklama z žensko, ki pere krvne madeže in se dere Ven, prekleta packa! ? Mar navzgravžna reklamna industrija v takih primerih ne uporablja tajne kode, ki samo v skrivnost uvedenim da vedeti, da cukrna teta v reklami v resnici misli "Out, damn spot!", kadar nam zatrjuje, da je "Perkal zelo dobra izbira za tiste dni, ko je higiena še bolj pomembna" ali podobno?

(Bill Bryson pa je napisal en kup dobrih knjig, ki nam polepšajo ležanje v pojstli in podobne lepe stvari, ne da?)

M said...

OK, moram ažurirat "to read" seznam.

Hm, lobotomistične reklame ... "tvoja" bi nedvomno Kuro spet razklala na pol, but ... ona druga polovica ima "poseg" (glej zgoraj) že opravljen, tko da bi nedvomno neskončno razveselila prvo polovico.
Joj, da ti ne povem, kakšen predlog reklame sva enkrat z možičkom sestavila na temo "tistih dni". Kar krohotam se, ko pomislim, kako bi ti to zrisala :)

jackie said...

če bi bile na pralnih praških tvoje ilustracije, bi marketingarji sigurno imeli manj sovražnikov ...

matilda said...

Tale tvoja Betka pa izgleda kot punca gospodiča Frankeštajna in bi se morala zavedati omejenih motoričnih sposobnosti svojega zarojčenc. Namesto, da benti naj srajčico med krpe za brísanje vitražev zažene ter 3 nove za ceno 1 na 24 obrokov pri Hoferju kupi! Zaustavimo terminiranje žabic in komarjev! Bi pa definitivno reiventirala epp kakanja pr Jaketu. Mulc razvajen!

Nataša said...

Jaz sem pa najprej videla samo naslov posta in sem mislila, da bo govora o mozolju :)

Večine tekstov novodobnih reklam pa niti ne poznam - HDD rekorder je zakon!

Ampak to, da bi po reklamah sodeč ugodne in udobne "tiste dneve" lahko imele samo modrokrvne, pa tudi cilja v smeri Lady Macbeth.

p.s.: Hvala za bralni namig.

PolonaP said...

mja. Sploh nisem pomislila, da bi ga.Macbethova lahko tudi sproščena v tistih dneh čez jarke skakala v belih hlačah, če bi uporabljala Perful, seceda.

Sicer je pa res, da bi ONA s Perfulom ali brez, razložila mulcu da bo kakal doma BREZ osvežilnih robčkov, ali pa sploh ne bo več kakal

PolonaP said...

Brala sem Brysonovo kratko zgodovino skoraj vsega in ja, je bila fina, ampak ta o Shakespearu je bila finejša.

Anja said...

Uf, reklame, najraje jih imam pet minut pred koncem Pearl Harborja, grrrrrrrrr

Polona, moram se ti zahvalit, ker si očitno še edina bralka mojega bloga in ker si še ostala imam upanje...kajti, če ti pohvališ, potem le ni tako švoh...

PolonaP said...

Drobtinica, jaz strašno rada pridem pogledat k tebi.

PolonaP said...

Tale gospa Macbethova straši v vsej svoji velikosti samo za to, ker sem želela videti, kako velika je lahko največja fotka.

Velika, ne?