Friday, May 29, 2009

Deset Najboljših Brezetilnih Napitkov Vseh Časov

1. Earl Gray obilno zalit s polnomastnim mlekom. Brez sladkorja. Vsako jutro, vsak večer in petkrat čez dan.


2. Šfohcen Nescafe obilno zalit s sojin mlekom. Brez sladkorja. Kadar Earl Gray pusti postan okus na mojih brbončicah: vsako jutro, vsak večer in petkrat čez dan.


3. Pomaranča-korenček Ego jogurt, zmešan s sojin mlekom. Pol soje, pol Egota. Po slamici.


4. Močan črni čaj z limono (BREZ mleka) s sladkorjem. Iz moje najlepše porcelanaste šalčke, delikatno stoječe na krožničku. Kadar berem Edith Wharton ali Henrya Jamesa.


5. Ingver (za nujne primere lahko tudi v prahu), vrela voda, stisnjena limona in med. Kadar ošvohnim. Kadar me daje prehlad. Kadar sem žalostna.
(Pustim prostor za še pet izvrstnih napitkov na katere nisem pomislila, pa bi jim s tem naredila krivico)

6. Earl Gray z dobrim vanilijevim sladoledom (obilno, seveda ) predlaga BojaMoja
7. Kava, pomembna je količina kot tudi kvaliteta: dvojna, trojna doza iz kafetiere (nesladkana s kapljico mleka) od Matilde
8. Domač bezgov sirup od Kolibrija
9. Metin čaj...za kadarkoli od Špele
10. Voda. Costela daleč najljubša, takoj za tisto ki priteče iz vodovodne pipe v gozdu Martuljku
(Polona se grebe za zadnjo besedo)

17 comments:

BojaMoja said...

Jaz sem ljubiteljica črnega čaja :) Earl grey ali pa breskov ali pa vanilijev - Winston ali pa Twinings.

Če se le da, ga ne pijem z mlekom, temveč z dobrim vanilijevim sladoledom (obilno, seveda :))). Malo pomešaš in počakaš, da se sladoled stopi. Potem z vrha posrkaš sladoledno peno in uživaš v preostanku sladolednega čaja.
Priporočam :)

PolonaP said...

oh my gracious,

se sliši kot my cup of tea.
danes popoldne, at five.

PolonaP said...

oh my gracious,

se sliši kot my cup of tea.
danes popoldne, at five.

matilda said...

Oh, medve pa si ne bi skakale v zelje uppss, v šalčke,če bi kdaj čajančkali oz. kofetarili. Jaz sem namreč čista kofetarica:-D Zjutraj vstanem odprem mojo stekleno farmacevtsko dozo s kavo in globoko vdihnem opojni vonj južnih morij...sledi dvojna, trojna doza iz kafetiere (nesladkana s kapljico mleka)...in življenje se lahko začne. Če pa ne vstanem doma;-) je obvezno: ali uoomo con la caffetiera ali bar pod hišo! Takrat pa esspresso (dvojni, gol). Če boš kdaj na hitri ce v Izoli sti videla eno deklino, ki ima na stežaj odprte avomobilske šipe, razširjene nosnice in zasanjan pogled, vedi da sem to jaz, ko se vozim mimo pražarnice Droge. Sublime!!!

Edini nadomestek (občasni) je le mentin čaj v Moroccu. Ampak le zato, ker zgleda fensi skupaj s rdečim prahom v zraku:-)

Tista roza šalčka pa je prav fletna.

K said...

lahko me s fračo v nos, ampak jaz pa čaja z mlekom spljoh! ne morem po ustih trkljat.

rada mam pa: jagodni šejk {s frišnimi jagodkami z vrta ali gozdne jase}, domač bezgov sirup in korenčkov sok mame marinke, atov jabolčnik in pa kakšen kokosovo-ananasni koktejl v skeletu. čaj najraje kar iz filter vrečke, pa še to v mrzlih dneh. kofi pa kakor kdaj.

Spela said...

1. Earl Grey z mlekom (sojinim) ali brez...odvisno od trenutnega razpoloženja :)
2. kava iz caffetiere po kosilu črna brez mleka s kančkom sladkorja
3. limonada za vroče dni ali zimske s prehladom ;)
4. ledena kava z vanilijevm (in nobenim drugim) sladoledom
5. metin čaj...za kadarkoli (čeprav pride bolj na vrsto pozimi
....ostalih pet pa za drugič ;)

Zakaj sem jaz dala tole pod komentar? Tole bi lahko bil nov vnos v moj blog ;) :D

P.S. Dobila sem idejo...dogovorimo se za enoten naslov dan in uro objave...pa da vidimo kaj spacamo skup? :D Pa dejmo neki odštekanega...kdo je zaaaa?? :D
P.P.S. Matilda...pomoje boš mogla začet pisat svoj blog...a ne punce?? :D

Ulala said...

za vroče dni: aperol z belim vinom in schweppessom, serviran z rezino pomaranče, več kockami ledu in slamico - pa še take super barve je ;P

K said...

Ulala, saj bi se strinjala, še raj gingerino z belim vinom, ampak rekla je brezetilnih :)
Zato: zjutraj s Slovonom vsak pol kafetjere za 6 oseb. Jaz s pol žličke sladkorja, on brez nič. Čez dan čaj, črn ali zelen, načeloma brez nič, če je za posladek, pa z mlekom in žličko sladkorja - zame. Popoldne espresso. Vedno brez mleka, z mlekom ne gre več.

Ulala said...

joj, naslov mi je pa res ušel... že od aprila tolk švicam v svojem malem vročem stanovanju, da samo na osvežitev mislim ;)

zjutraj si vzamem čas, da se zbudim z eno nesscafe kavico; če se popoldne spomnim uživat, spijem pravi čaj earl grey oz. twinings vanilija (kavo in čaj z mlekom in rjavim sladkorjem), sicer pa težko kaj zamenjam za vodo (brezetilno, ne?!).

se mi pa zdi, da sploh ni vseeno, kako si serviraš. jaz imam dve krhki "neprecenljivi" podedovani šalčki, da jih sicer s svojimi drobnimi ročicami komaj držim za mini ročaj, in iz katerih je kavico pravi užitek spit - ampak se kar pozabim razvajat. in čakam, da mi sestra prinese japonski set za čaj. prov res, začela si bom jemat čas za pitje čaja, ne sam tankat vode iz plastenke...

PolonaP said...

Tole s šalčkami popolnoma razumem.
Iz brezvezne šalce je vsak napitek beden.

V Petit cafe-ju pijem kavo z mlekom, samo zato ker jo postrežejo v tistih Illy šalčkah, ki so vse različne in imajo gor srčkane ilustracije

Vanja said...

Fina ideja, tale post. Ob priliki postnem moje napitkarske razvadice. :)

matilda said...

Dokler si ne kupima novega prenosnika, nema bloga in bom kokodakala po tujih. In ker je na spisku padel na drugo mesto...pravkar mi je crknil moj edini in najljubši fotoaparat...ma kaj je 4 leta takoooo dosti, porkamizerija...če dam dosti dinarja, bi moralo malce dlje trajat al neee??? Skratka, fotofant mi je pomembnejši PCfanta (trenutni je dober samo še za vpogled za moje bančne transakcije in pregled Poloninega vrta in še kakšnega priljubčkjenega vrtička) ..pa ne mu povedat, ker bo šel še on:-I). Aja pa prej so še počitnice, pa kakšen koncert, pa minus bo treba zmanšat...pa še kaj. Ampak smrt moje fotoja me je spravil ...čeprav sem ugledala že drugega...

matilda said...

Šalčke in kozarci so kot torbice, čim več in čim bolj različne!!!

Mimogrede, kje kupujete šalčke (razen Ikea, Čajna hiša, Tri muhe, Kogoj in še tiste s čipkstimi ročkami, ki imajo eno nobel ime ma so naše gore list)??? Bi imela kaj novega...

PolonaP said...

Če je sreča mila in pridem do Londona ali Pariza, potem grem v Conran shop. Obvezno. (aeroportni mazohist)

Doma pa je DALEČ najbolj georgeus
http://www.kokoska.si/index.php, ne morem verjeti, da je nisi omenila in če je še ne poznaš, boš padla v nezavest.
Jaz bi se tja lahko preselila.
(Je pa res, da bi zato rabila dosti boljšo plačo, kot jo imam.)

matilda said...

Jaaah, poznam, poznam Kokoško (ampak sem že kliknila enter) in tam kupujem le če je nujno potrebno ;-) - beri, grem mimo (kao mimo, ker tam pa res nimam nobene poti) in zaslišim GLAS, ki kliče: reši me, reši me...ne morem biti več tu, med vsemi temi pikastimi zajčki, pastelnimi pločevinkami, pregrešno dragimi izvezenimi pouštri, svilenimi predpasniki...ne morem...in še znižan sem!! Evo, takrat se zavrtim v bližnjem podhodu,oblečem kopalke SuperMatilda in grem v reševalno akcijo. Kokoško bi morali prepovedat.

matilda said...

Pa tudi v Doti se kdaj kaj najde, čeprav so preveč "italijanski" za moj okus, torej nič odbitega. Pa še gazdarica je kisla.

PolonaP said...

Čista resnica tole z doto.
Kar se pa Kokoške tiče...

...v nobenem primeru ne smeš mimo Igriške na tisti dan, ko je plača.