Tuesday, October 2, 2012

AVBA JE COOL


Se zezam že četrti dan s fotkami za Etsy in vse izgleda, da me bodo zabavale še dolgo v noč. Za vsako krpo sem posnela približno 30 fotk, kar mi je vzelo dobršen del vikenda. Preostanek nedelje sem delala selekcijo. V ponedeljek sem jih mrcvarila po računalniku in jih obrezovala in koregirala barve. Danes samo še boljščim v enkran .



Tako sem za hip odložila trapasto urejanje fotografij in sem dokončala ilustracijo za mojo-  spletno-stran-v-pripravi. 

desna polovica naslovnice za www.polonap.com


Ker bo moja, lahko narišem tiste stvari, ki me najbolj zabavajo:
rože iz narodnih vezenin Slovenije in Slavonije (hvala Matilda), herringbone tweed, zabritega hipsterja s Cankarjevimi brki, fino Ljubljansko damo, bejbo z avbo, princeso Leio...

Če ima kdo kakšno spodbudno besedo tipa:
"ah daj no, spanec je precenjen"
ali
"pa saj ga ni bolj luštnega, kot fotke urejat"
ali
"no, ampak s krpami boš pa le založena"
ali
"avba je res cool, je na naslovki MODNE v kontekstu "kaj bomo oblekle Slovenke"
...
bo lepo posegla v moj dolgočasni delovni proces.



5 comments:

alcessa said...

Ah, a to potem ni Dejvid? Bekamov?

matilda said...

avbe žal ne morem nosit, ker nisem poročena in tudi ti (koruznica) se ne šopiri okoli z žlahtnim pokrivalom, ker bodo poleg zapovedi nelajanja sprožili (častni in modri vaški možje) še referendu, za preimenovanje v Salem in pol bo cel hudič in ti bodo vse krpe prešlatali in našli skrivna sporočila in pesmi namenjene najlepšemu angelu (ahaaa!!)
toliko o avbi.

daj, daj, krpe bodo šle za med in tartufe in pol si boš lahko vzela mini pavzo in šla na kremšnite na Bled.

tistile hohštapler v prvi vrsti pa bi komot lahko imel kolumno v sobotni prilogi;)

matilda said...

hmmmnj, kremšnite, porkiš ko pa so tako nefotogenične, tako kot gibanica in restan krompir...nope, lectova srčeca in svetleče preste vidim kot dekoracijo firtohov

eh, komaj čakam, majke mi!

VANJA said...

Prava asica si!
...pa na tek ne pozabi (he, he)

Mateja said...

Polonca, delaj, delaj, ker moram nujno nabavit nove krpe in čem tvoje in nobenih drugih!