Tuesday, September 4, 2012

ADVANCED USER



V petek sem si kupila novo  risalno desko, blazno imenitno, od Wacoma, vredno skoraj toliko kot moj avto... ( moj avto ima v tem trenutku poln tank bencina in še šest mesecev veljavno vigneto na šipi, kar mu vrednost močno zviša)

in ker sem na Wacomco čakala tako dolgo (DVA DNI!!!!!) sem se njene inštalacije lotila sama.
Sem pa poklicala Bro-ja za napotke:

"Sis, to je tako ajnfah, da še ti ne moreš ničesar za**bat"  je rekel
in ker jaz svojemu bratu povsem zaupam, sem sedla za kompjuter in si po petih minutah klikanja

 nepreklicno zbrisala  internet.

Je rekel potem moj, vsega hudega navajen, računalniški guru da
 naj ne poslušam več brata (če se je lagal, da nikoli ni bral mojega dnevnika, potem se laže tudi okoli  inštaliranja programov)

7 comments:

alcessa said...

Dekonstrukcija interneta kot umetniška stvaritev v trenutku in virtualnem prostoru? Not bad! :-))

matilda said...

nekdo, ki izbriše internet je vreden enega dobrega scenarija i posledično Sajnsfikšn blokbusterja!
le kdo bi te lahko verodostjno upodobil:II hmnj, hmnj...
ali Penelopa alpa Marijon, če prav ne moreta pa Binošejeva Đulija.
kaj praviš, sem lahko tajnica tvojega agenta:)

moje razne dotijorself inštalacije so se zmeraj končale s klicem v sili ob 10 zvečer v soboto k sinu mojega sodelavca (si ve, da sem stara zmešana mamka in je milsoten).

yemamaya said...

Oh, saj bi lahko povedala kakšno anekdoto na temo rehnične razsvetljenosti. recimo tisto, ko sem klicala avtomehanika, ker se mi je prižigala lučka na kateri je bilo narisano... ali pa se je prižigala... ali tisto o likalniku... ali o pranju treh papirnatih servijetk v pralnem stroju, skupaj s črno rundo.....pa je ne bom. ker so na moj račun.ampak a ni Terminator poskušal zradirat interneta, v vseh žnj delih. ti pa kr iz taprve? congrats...

PolonaP said...

v resnici je bilo to z Internetom vse samo zato, da bi ga očarala.......
... Batmana/Johna Connorja/Christjana Baletovga

PolonaP said...

...ker blockbusterju bo naslov Terminator 5-the frišna diaries .
džona konorja bo , spet, igral baletov boj, jaz bom female lead, Bedanc bo Terminator (ker ni dovolj pesniški za johna Connorja), Bro pa bo, zakazen, dobil vlogo zlobnega računalniškega genija.

samo da mi ne bo trapasta Marijon v zelnik lezla

yemamaya said...

No dej še Broju privošči kkšn blazn fensi sidekick!

PolonaP said...

No prav no:
http://www.imdb.com/name/nm0000429/

kazen mora biti vzgojna