Monday, March 26, 2012

KAKO VEŠ DA JE POMLAD


prvi čevapčiči so padli ta vikend
oprala sem smučarske kombinezone
tečt sem šla v kratkih rokavih
 izvenzakonski drug moj je travo pokosil
za zajtrk je bil regrat
ta trapasta ura se je premaknila, mi zj..ala biološko uro in bom spet cel mesec zamujala
pa
zajce sem začela risat in pirhe

Lahko recete samo "Kolk Kjut",lahko si pa naročite svoj portret.
 Narisan na računalnik, po fotki vašega otročka (čeprav, hej, tisti ki bo naročil svojo taščo kot tigra dobi petdeset procenten popust) vas stane 100eur (ddv je vštet v ceno) .





2 comments:

matilda said...

kosmata deteca!
pomlad je tu:
ker imam rezervirane naslednje tri sobote za čevapčiče
ker sem sezula štumfe in sončila prelepa ravna stopala
ker se mi koža sveti ko anakondi
ker je pasulja na dieti pred sistematskim pregledom aprila
ker sestavljam navidezni spisek moje pomadnopoletne garderobe
ker razmišljam a bi si letos končno dala pulit dlake na rokah al ne.

Darja said...

pomlad je tu:
ker bo kmalu na mizi mlad kropmir, grah in šparglji
ker se že spet mazilim z anticelulitnim oljem in razmišljam o vrsti rekreacije, ki bi si jo umislila letos
pilatesjogašahpress