Sunday, January 8, 2012

ENKRAT MONKEY ISLAND FAN, VEDNO MONKEY ISLAND FAN


Letos pred božičem nisem čutila dovolj stresa.
Do 20 decembra sem, sem pa tja, celo spala po osem ur.
To se za advent ne spodobi in ni pravično, pa sem se tam okoli 21.decembra namenila nivo stresa dvigniti na bolj vzvišen plafon in sem razmišljala, da imam par možnosti:

a) lahko bi na božični meni dodala štiri vrste sufleja
b) lahko bi  prosila Taščo, če mi pride pokazat kako se pospravijo predali s srebrnino (ne da imam srebrnino. Ampak tudi Ikejine žlice in vilice, ki jih imam, ne bi prišle čez s pozitivno oceno)
c) lahko bi  poklicala svojega bančnega skrbnika in ga poprosila za bonitetno oceno Frišnega TRR
d) lahko bi Velikemu Broju letos za darilo nekaj narisala, namesto da mu kupim še en T-shirt v Obsešnu

Sem se odločila da  bom raje širila srečo po svetu in bom risala. Ker bi ob Možnosti A, B in C trpeli tudi sorodniki, bištek in skrbnik.
Izbira Tema za Broja je bila smešno lahka:
Sto let nazaj, ko sva  še materi cigarete kradla, sva bila huda fena Monkey Islanda. In saj veste kaj pravijo? Enkrat Monkey island fan, vedno Monkey Island fan.

Potem je bilo TOP. TOooOOP!
Nisem spala, nisem jedla, nisem pila, vsaj ne ničesar kar ni vsebovalo alkohola,
 uro sem si pripopala na zrlklo, da sem lahko paničarila da mi zmankuje časa,
fino mi je bilo, ker sem itak zamujla z ostalimi projekti,
mož si je moral sam delati sendviče,
otroci so moledovali, če jih lahko dam v posvojitev
...skratka advent kot se šika.,





 My name is Guybrush Treepwood and I am a mighty pirate AND am selling this fine leather jackets!


BROBrush Treepwood
 


 "LeChuck: I-- --am your brother!


Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!


LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!


Guybrush: Noooooooo!!!!"
Le Chuck's revenge


...drugo leto bom VSEM narisala darila! In Bančni skrbnik bo dobil ročno kvačkano novoletno voščilnico.





3 comments:

Koki.si said...

Dober tip Frišna..duhovita, kot vedno ;)

Hajdi said...

Genijalno, pozdrav od še enega fana Monkey Islanda ;-)

matilda said...

haha, pri fensi Ani sem guglala instagram pri tebi pa opičji otoček...sem očitno out of time or in my own time:D