Monday, November 21, 2011

THE HILLS ARE ALIVE WITH THE SOUND OF MUSIC


......."O, dobri planšar! Pomahajte! Zašla sem v teh prostranih gorah. Naj se spočijem na vaših prostranih ramenih....
:
.... Iiii, če bi se poročila z vami? Pa da bi vam kašo kuhala in koze molzla? ......
                                        ... da bi delila z vami grunt in zadnjo ajdovo drobtino?
                                              ...vi bi mi pa lešn'ke nabiru? Venčke spletu?
                                                  ...Najljubšo kozo po men poimenovau ?
                                                       .  ..po rokah  nosu????!!!!
                              
Se še ni rodila, ki bi NE rekla.

Tole ilustracijo je krasna P. naročila kot poročno darilo za  frendico, ki se ni mogla zadržat, pa je planincu svoj DA, djala. Da bi jima b'lo z rožcam postlano.                                                  

14 comments:

yemamaya said...

Da na boš rekla, da nč ne reklamiram, pejt u mojo domačo internetno hiško (beri blog) pa boš vidla, da reklamiram ja... Komentarja in kandidature za sliko mojega Otroka (v roza, barbi-princeska-vila, kako kičig smo še lahko) pa na Frišni Lustraciji ne morem prijavit. Tehnika...

K said...

High on a hill was a lonely goatherd
Lay ee odl lay ee odl lay hee hoo
Loud was the voice of the lonely goatherd
Lay ee odl lay ee odl-oo

http://www.youtube.com/watch?v=QWaMJ331oYM

PolonaP said...

ja saj men tud ne dela

PolonaP said...

...a! od tuki mi pa dela...
saj ne vem, veš Yemi, a je za to, da se ne moreš prijaviti kriva moja računalniška ekspertiza, ali siol.
K pravi, da ji je tud pošto zavračal.

grem pogled na FI, če lahko jaz kaj komentiram.

Sem vedela, da bi se morala poročiti z računalničarjem.
Ali pa z avtomehanikom.

PolonaP said...

yemi, honey, sem jaz prijavila bambino za roza mašnice in kronce.
Komentarji delajo.
Zihr je bil kriv Siol.

yemamaya said...
This comment has been removed by the author.
yemamaya said...

Zihr. Banda. thank you.

matilda said...

Fletn par, tak SuperKekkkc in NavihanaSisi. Najs.
Če pa Yemi zmaga lepo, lepo prosim, da poleg Enfante updobiš tudi Kraljico Mater. Morda v malce bolj popudrano roza alpa v ledeno roza. Pač. Primerno Materi. Yemi, skromnost ni čednostt. Kl..c, otrok ma še vse žuljenje pred seboj.

Sabina said...

Č'b znaua vriskat, b'zauvriskaua.

yemamaya said...

Odkar si objavla tole sliko, draga Frišna,se mi dogaja, da se zalotim kako hodim po Prestolničnih ulicah in si pri sebi tiho jodlam. NOT good for image.
Draga Tildi, Kraljica Mati oziroma bolj ex-Dojilja ima do popudrano in bledo roza odtenkov enak odnos kot do poštenega ugriza v velik kos aluminijaste folje. Može kolor "fuksija" barem?

matilda said...
This comment has been removed by the author.
matilda said...

Evo, saj sem vedela, da ji vloga odmaknjene matere, take sijoče, z roza zlato auro (ki sicer zgladi polt)ne bo po godu...neee, fuksija, po možnosti žareča fuksija, ena taka Najdražja mamica, flamingasta Alma Mater....da se bo detece milo ja vekevekomaj počutilo kot en majhen rozast čikgumi.

yemamaya said...

Ljuba Tildi, če zgladi kožo podpišem karkoli, pa četud je peglezen. pa naj bo zlato roza. Dete ima pa itak že brez čigumija dost travm za celo odraslo življenje, ker nima celotnega asortimana Fairy Ponyev in Barbik z zamnljivo glavo.

PolonaP said...

JEBELA CESTA TRISTO KOSMATIH
SPET
SPET
SPET
ne dobivam komentarjev na emai.

WTF???????