Monday, January 3, 2011

DA BO SREČEN PRVI PONEDELJEK V 2011, IZPOLNJUJEMO ŽELJE:

Matilda: "Draga Frišna, od vsega na svetu me najbolj zanima kaj si skuhala za božično večerjo" (op.p.:besedilo je prevedeno)

Frišna:"Moj najmlajši otrok je reinkarnacija Emilije Post. Izredno lepo pozdravlja sosede. Serviete zna zložiti na štiri različne načine. Razume smisel in potrebo sedežnega reda . Vsako leto ob božiču zapiše jedilni list in ga lepo aranžiranega položi poleg imena na krožnik. Zato lahko, najljubša Matilda, tvoji želji ustrežem, trenom oka:

Iz FRIŠNO NOVO JUTRO






Rada bi poudarila, da večerje nisem zaračunala nikomur, niti Stari Mami. Pa je nesla štiri tuppervere domov.

PS
Če kdo potrebuje recept, recimo za vrstični ohrovt s kostanjem in pinceto, naj se javi.

PPS
Samo, da bo konec prvega ponedeljka v letu, pa smo iz tahud'ga ven. Naj vam bo znosen.

31 comments:

Unknown said...

Tole je jedilnik in pol :) me pa res zanima tisti vrstični ohrovt - razlaga je lahko tudi v sliki ;)
Bi pa raje imela recept za kakšen brendi buter in christmas cake :)!

Drugače pa želim vse najboljfrišnejše v letu 2011, vsem v/na Frišnem!

matilda said...

Christmas cake od Najđele (z tvojo ožlahtnitvijo)?!?

Tvoja hči ima vse vrline (osebne in podedovane) za SuperEventManagerja!

PolonaP said...

Krasja recept za christmas cake:
http://en.julskitchen.com/dessert/jamie-olivers-christmas-cake

originalni recept za Brendi buter bo v katerikoli Nigelini kuharski knjigi sicer pa:
zmešaj maslo na sobni temperaturi
z mandelji v prahu in sladkorjem v prahu in šilcem brandija. ali z dvemi šilci.

jaz ti tudi želim vsenaboljfrišno

alcessa said...

Vau, tako se torej odpravlja pomanjkanje železa, kar bi ga še ostalo do božiča... Ne z zelenjavo, z pinceto. Pametna punca.

Mateja said...

Nobel tale s pinceto in vrstičnim (upam, da so pošlihtani v vrstice in ne, da so moji vrstniki, ker potem so že bolj z v muzej in se mu raje odpovem in vzamem raje zapečene skute)ohrovtom.
Eno res frišno leto želim urednici in vsem njenim!

K said...

Želim ti kar najboljbolj frišno novo leto. Tale ponedeljek se je začel sicer bolj čudno, ampak obeta.

Anonymous said...

Mene pa, prosim lepo, skromno zanima, ali je pinceta lahko tudi iz umetne mase? Me skrbi, da ne bi pokvarila okus vrstičnega ohrovta. Hvala za odgovor vnaprej! Vse lepo želim, Polona

PolonaP said...

evo. Ponedeljek je do polovice skoz. Bo že. Verjetno gre tako easy zato, ker smo začeli leto polni železa (polona, JASNO da pinceta ne sme biti iz umetne mase)

Anonymous said...

Frišen pozdravček frišnega popoldneva in nadvse čarobne trenutke frišnega leta! Polona, tako, kot ti, je izviren jedilnik. Se že veselim novega, frišnega branja!

yemamaya said...

dans je že torek, pa ni nč boljš. nateg, tale 2001.
Še vedno čakam, da mi Božiček prinese Sreče, Zdravja, Lepote, Bogastva, Mladosti, Inteligence in Radosti in kar je še te solate, pa se mi zdi, da je tam nekje pri Pirničah narobe zavil, pa spet z Rudolfom pri Bizeljčanu popivata. Kakšna storitev.... mogoče bojo pa trije kralji kaj bolj zanesljivi....

PolonaP said...

Yemi, tvoj problem je da so 10let za cajtom. Ko boš v prišla do 2011 boš mlada, inteligentna, lepa in bogata.

Jaz pa bom dala zdajle gor eno luškano Rudolfovo obarco. (sem prosila za Jabučkovega Air-a, dobila sem pa dodatne tri kg)

yemamaya said...

hočeš rečt da bom mlada čez 10 let? uh, prima,sploh ni slabo. pol mi pa sploh ni treba šparat za plastika pa kozmetičarke, bom vse lahko zagonila za torbice že zdej.ha! sveti trije kralji pa naj naslednjih deset let komu drugemu prepevajo podoknice.
(upam da se je Rudolf csaj v tekoče-obarni obliki bolj izkazal kot v živo. banda pijana pokvarjena jelenja.)

matilda said...

Pri nas pa je vse čisto drugače in novo in inteligentno in sonce sije in palme cvetijo in Đima Morissona sem vidla danes zjutraj (suhega), pa veke so se mi dvignile in ustnice so šobaste in nobenega ekcema nimam več. In vojne ni več. Šampanjca pa tudi ni še zmanjkalo.

matilda said...

in Yemi ima dnevnik :0!!!!
Evo, da je vse drugače, evoooo!!!!!!

yemamaya said...

a ne, kok fajn? zdaj bo nastopil mir na svetu, vsi bomo lepi in mladi, da ne govorimo o znižanih izpustih CO2, kot posledica tega, da bojo vsi doma bral moje poste in se ne vozili z avti naokol vozil.(u resnici sem se naveličala preklikavat vse bloge če je kaj novega, pa vsakič vtipkavat password. in v resnici še zmerom ostajam tiha (!?!?) in ponižna sledilka naše Frišne svetosti)

yemamaya said...

PS.: sej sem vedla da so tile trije kralji bolj zanesljivi kot Rudolf Pijanec. Vsaj na morje so našli, če so spet Šmarno goro falil.

matilda said...

Yami! Tihi in ponižni sledilki sva obe, ker seveda še zmeraj upava na registracijo VsiVemoKatereSekte, ki bo imela glavno pisarno in TTR na VsiVemonaKteremOtoku kjer je zmeraj toplo in štički pojejo (namesto, da bi padali vkup. In ker sva vztrajni in vztrajni, bova enkrat ta SvetliCilj tudi dosegli in takrat.....Vesoljni potop!!!!
Najprej bova razhajkali tisto jelenjo farmo, kjer se nič ne dela, ampak samo grog pije!
Yami, tole leto bo megastično. Čutim v kosteh!

matilda said...

Štički je po domače povedano ptički. Jahhhh, šampanjca še zmeraj ni zamanjkalo.

yemamaya said...

jap, in celo leto bomo jedli domače jelenje salame in golaž. lekcija mora biti vzgojna!

HRANDICA said...

Ta je bil pa dober. Brez zamere, če ga kopiramo naslednje let :)). Tupperwarčke si pa naj vsak svoje prinese.:)
Vse dobro v novem L., pa na mnogo frišnih domislic.

PolonaP said...

...človeka ni en teden, pa je vse drugače. grem najprej poiskat od Yemidnevnik, potem bom pa čevlje dol dala in plašč obesila.

yemamaya said...

Yemidnevnik je izraz globoke nasršenosti, nagnjenosti k nebulozam nagnjenosti k nepreverjenim natolcevanjem, tako da nikar ne pričakuj literarnih iskric.
(v resnici nekje globoko v meni bije čuteče, nežno, lirično nezagrenjeno srce, samo precej zadampfano je s cinizmom. ko ga najdem bom povedala)
KJESBLANAŠAFRIŠNASVETOST?
Matildi počasi zmanjkuje šampanjca, men Rudolf itak ni nič prnesel, pa še ti se klatiš, namesto da bi sejala bisere modrosti med nas, plebejce. Ne, 2011 se res ni dobro začel.

PolonaP said...

Zakopana sem v eno novo slikanico.

dokler me začetna vnema drži, si raje ne dovolim predaha.

yemamaya said...

AAAAAAAAAA!!!! Slikanica!!!! in tole ti navže tkole, kr mal čez ramo!!!
VSE hočmo vedet. Draga Frišna, če nis porajtala si javna oseba in si ABSOLUTNO predala vse pravice do -osebnega življenja
-same sebe,
-svoje družine (ožje in širše)
-hišnih ljubljenčkov
-hišnih naprav
-hiše same
-sosedov
-sošolcev svojih otrok
-neznancev iz ulice
ipd.
(btw, a se slučajno opazi, da imam očitno preveč časa ta teden? a ne da ne?)

PolonaP said...

Kje pa. Ne opazim. Nič. Ne morem opaziti, ker nimam časa.

Že od jutra namreč Blazno delam.
Ne čekiram pošte, ne odgovarjam na telefonske klice in NE, ponavljam, NE visim na internetu

K said...

Vidim, da si tudi ti še vedno v blesavem ponedeljku. Moj traja že tri dni in nisem še prepričana, da bo jutri četrtek. To, da je še vedno ponedeljek, je bedno sploh zaradi tega, ker sta v soboto še dva koncerta. Kako naj stlačim v petek vse dneve od torka do petka in si uspem spočiti, da bom na koncertu vedela, kaj počnem?

matilda said...

No, no, ti kar nehaj viset pa boš vidla....jah, tako je to, ko eni kar neke slikanice delajo (pa blazni roki, pa blazni navdihi, pa blazni prehladi, pa barva se prehitro suši....pa še kej), drugi pa moramo likat in šampanjc pit. Kr, kr....ko bo navdih začel brleti (saj veš, križišče, ko garmin čist odpove in moraš malce čokolade pojest)ti tudi intervju v polnočnem klubu ne bo pomagal, da postaneš spet slavna in opevana in malikovana.
Evo, zdaj se grem pa odviset.
Me prav nič ne zanima n'bena slikanica (do nadaljnega).

yemamaya said...

si mor'š misl't Tildi, rajš slika slikanice za gnar, kt slavna in opevana in malikovana predsednica stranke/sekte/družbenoangažirane skupine.....

matilda said...

Jaaahhh, pusti, mamo tudi take med potencialnimi člani, ki pa k'r nebi, pa morajo delat, pa imajo delo, pa nevemkajše. Še vedno me ne zanima slikanica in sem tu čisito slučajno, ker sem v bistvu poklikala Frišne novosti iz sveta slavnih in mogočnih in kaj so jedli za zajtrk dne 13.1.2011.

yemamaya said...

jaz tudi. čisto slučajno. tukaj. (v bistvu ima moj laptop en virus, ki me je preusmeril sem.čisto slučajno.po tem, ko me je prijavil na raspis za kulturnga atašeja mongolije.)

a misliš, da bomo morali še dolgo ČISTO SLUČAJNO sem klikat, da bomo slučajno prebrali kaj o slikanici, ki nas SPLOH ne ZANIMA?

matilda said...

Nope, glas ljudstva je dosegel cesaričine dvore;D