Monday, April 19, 2010

MOTIVACIJSKA SREDSTVA


Čez malo dni bo ljubljanski tek trojk in kanim preteči celo traso (brez odvečnega herojstva, tisto 12 kilometrsko) v času, ko jedec v povprečno dobri kondiciji, pri Slavcu v Skaručni, zaključi s predjedmi. Se pravi v uri in pol.


Naredila sem tudi kratki seznam obvezne opreme:
1. roza Garmina (da se ne zgubim na Golovcu)
2. sončne špegle (da se mi ne bodo nabrale gubice v kotičkih oči)
Iz FRIŠNO NOVO JUTRO
3. WANNABE t-shirt (da me bo motivacija spremljala na poti in bov z Lancetom Armstrongovim kot brata po motivaciji. Zdaj moram samo še
a) Wannabijevce prepričat, da tiskajo tudi FRIŠNA t-shirte
b) sotekačici prepričat, da je velika čast, da smeta nositi majico z napisom FRIŠNA in da mi jo potemtakem želita sofinacirati. (prva sotekačica 50%, druga sotekačica 50%, Frišna prispeva duhovno vodvsto).
Oh. Krasna ideja. Počekirajte Wannabe (evo link TUKAJ), pa se gremo, kaj bi imeli vi na majici napisano. Bom naročila mojima sotekačicama, da še vam majico kupita.
Ni panike.
Blazni bogatašinji.

15 comments:

mojchka said...

Frišna verjetno ne bo šlo, ne, ko pa imajo samo angleške besede???
Če pa jo slučajno res izberejo v svojo bazo, sporoči, prav osvežujoče bi blo imet tako majčko...

matilda said...

Frishna, gooooooooo!
Frishna ruuuules!!!
Frishna for Pulitzer!!

yemamaya said...

mogoče bo šlo pa Frishna?

PolonaP said...

MA ne vem. Frishna se sliši kot ime kakšne ekonomske imigrantke??

PolonaP said...

SIcer bi pa lahko imela na t-shirtu tudi

ZAPHOD
ali
WALLFLOWER
ali
SNOB

love them alll

Unknown said...

V trgovini na Gregorčičevi 13 Lj lahko predlagate in dobite tudi slovenske besede. Le ustrezati morajo 10 principom sprejemanja. FRIŠNA je ok.
Igor

PolonaP said...

OMG, OMG, OMG, OMG, OMG

bom

FRIŠNA.

Bela na črnem ali črna na belem?

matilda said...

Mislim...ekonomska emigrantka Frishna Zumbtato meni je ekzotična delovna sila nadvse všeč, ker dviguje in plemeniti provinco na močvarni strani gorovja. Čokoladno na ubito pink ali obratno.

Miško said...

Kjer je volja je pot, kjer je pot se lahko teče. Ne odlašaj in zmagaj(te)

yemamaya said...

yey!!! jest bi mela belo s črnim napisom. črna z belim je tko... frizerska.

Sotekačica said...

Draga moja Frišna, Frišne smo prijavljene, zdaj je na tebi, da nas zaradi tvoje zagrizenosti in hitrosti ne diskvalificirajo, ker boš prva in brez naju pritekla v cilj :)

Evo, prijava je še dodatna motivacija ...

Zdaj pa še majice zrihtaj :D

Barbi said...

Sej vem, da ne bi bilo isto, če ne bi bil original, ampak kaj pa breznapisna majica + barve za tekstil + čopič, pa nastane poleg napisa Frišna še kakšna tekaška ilustracija?

Ekstra zabavne podobe tekačic so itak tvoja izjemna sposobnost, vsaj kolikor sem do sedaj videla in se nasmejala. :)

matilda said...

Hm, Hmmmm, opažam, da se zadnje čase fantki oglašajo na Frišnem (vsaj pravijo, da so fantje) in sedaj se jaz sprašujem a jih Frišna mami z tekom, fizičnim naporom in švicom prelestnim ali je to zgolj naključje. Ker, če to naključje ni, potem bom začela tekat in se raztegovat in oprijete pajkice nosit tu vsa upicanjena šetam mojo cuco in me gospodje v zrelih letih nadlegujejo:-I

Še druga sotekačica said...

Ful bomo hude :), tist o bogatašinjah bom pa preslišala:). Upam da se bomo tud po teku počutile FRIŠNE :).

PolonaP said...

jep.
šur de.

Na cilju bomo frišne kot prve pomladne trobentice.