Wednesday, November 4, 2009

KNJIGE NA PAPIRJU




Morebiti se kdo spomni mojih neprepričljivih poskusov za knjigo o knjigici? Po menjavah tehnik in neštetih skicah in seveda globoki gotovosti, da bi bilo za vse bolje če bi pustila čopiče in svinčnike vnemar in se lotila raje študija kakšne manj izmuzljive vede, na primer strojništva...sem prišla do rezultata s katerim sem zadovoljna in za letos bom svojo vpisnico za Strojno fakulteto-oddelek za močni tok in mehaniko, dala nazaj v predal. (in še eno leto bom brez študenskih bonov. Zut!)

Mislim, zadovoljna sem s postavitvijo in z idejo in z otročki. Bom pa verjetno rabila še dan ali dva, da bodo v barvah zaživeli tudi šolarčki in da bo vse blazen džazen pokoloriran. Pokažem napredek.

5 comments:

AllyRose said...

Sem prepričana da bo tudi končni izdelek super izpadel.
Všeč mi je tvoj stil, ker je zanimiv in obenem ne preveč pocukran.

Mateja said...

tole zgleda blazn džazn dobr. zame približno enako zahtevno kot strojništvo - smer konstrukcija vesoljskih plovil.

matilda said...

Dopadejo barve in pespektiva (predstavljam si, da je pogled iz ene višjih polic, kamor nikoli nihče ne seže...)

K said...

kako lepe barve! in perspektiva! in knjige! kulkul. jz komi čakam tole knjižico. upam, da ne bo limited edition al pa kej tazga, ker si bom nabavila zalogo za vse bodoče nečake/nečakinje in hčere/sinove, otroke od najboljše prijateljice/poročne priče etc.

Simona said...

Wau,
super je/bo! Sploh se mi dopade, da nisi pozabla niti na radiator :)