Tuesday, September 15, 2009

PIFLARJI V KNJIŽNICI

Ena pravljica, ki jo imam v risanju, se dogaja v knjižnici (ja, ja, saj vem, da že vrabci čivkajo, kako počasi delam) in v enem prizoru bo veliko otrok in med njimi tudi tale ubogi Piflar...
Otrok mi je prirasel k srcu, kljub temu, da je njegova vloga v najboljšem primeru obskurna, ker je več kot očitno precousious* saj bere Wrightovo Moralno žival.
Bi pa na temu mestu rada spregovorila par besed z njegovo materjo: "Mislim, da je zelo grdo od vas, da pustite vašemu otroku, da si potegne gate gor do podpazduhe, ker ga potem vsi zafrkavajo in mislim, da je še grše, da ste mu kupili indigo modre copate iz semiša in pošteno bi bilo, da nehate tlačit kremšnite v ubogega fantka. Hvala. "



* (bosta Alcessa in Kitty povedali kako se precousious prevede v knjižno slovenščino)

14 comments:

K said...

Oxi kopira Grada in pravi "prezgodaj zrel". Nič čudnega, da nisi našla enobesedne ustreznice :( Lahko ti pa povem, da je po italijansko tudi precoce :D

alcessa said...

Polona, Leo pravi: altklug. Strinjam se :-)

(drugače pa sem malce presenečena... ravnokar namreč berem eno ful dobro knjigo, kjer se takemu staropametnemu mulcu zgodi nesreča in nekaj minutk ostane v vodi in ne more dihati. Ko ga spravijo k sebi, deluje umsko zaostalo, kar se z leti ne spremeni, hkrati pa vsi slutijo, da je, nekje globoko, ostal ...altklug. Avtor potem opisuje, kako je mama začela oblačiti otroka po nesreči (kao podzavestno): med drugim tudi njegov pas sega tam nekje do podpazduh... Vse ostalo pa je tudi v istem duhu, kot tvoje zmerjanje piflarjeve mame. Hudo.

PolonaP said...

fiiiiijuu...
v Zgodbici Piflarja ni in se je narisal zgolj po naklučju...zdaj pa, ali je Precousious stereotipen mulc z gatami do pod pazduhe in ljudožersko materjo, ali mi pa mogočne vajbe pošiljaš po medmrežju.

may the force be with us

alcessa said...

Našla sem odlomek... Oriel doesn't realize it, but she begins to dress Fish like an idiot, the way people clothe big sadfaced mongoloids. She hoiks his trousers up under his arms with a belt so long it flaps. She combs his hair straight down on his brow and shines his shoes till they mock him. (Tim Winton, Cloudstreet)

Zgornji opis iz knjige se mi je pri branju najprej zdel nekaj novega, mogoče dejstvo, za katerega nisem vedela, ko da še nikoli nisem videla piflarja/"idiota" s takšno opravo. Istočasno se mi zdi, da gre za tipično zadevo (erm: Forrest Gump?), v vsakem primeru pa je bil tvoj tajming takšen, da me je vse skupaj presenetilo...

K said...

in za povrh še škili! ma, polona (oziroma pravljičarka) noooo!

midva bi bla oreng prjatla, s tem pobom. no, piflarjev ne maram, tiste, ki radi berejo in so tako ali drugače drugačni, pa zelo hitro posvojim.

PolonaP said...

Alcessa, jaz tudi mislim, da je to hudo bizarno, ampak, dokler ne bova začeli brati horoskopov in začeti tedna s klicanjem Denija Zvezdogleda, mislim, da bova pregurali.

hmmmmmm...
nič čudnega, da nič ne naredim, če pa samo klepetam

alcessa said...

He he... horoskopi. Jaz sem občasna klepetalka, pa ti? :-)

(pri takšnih dogodkih, ko v bistvu ne vem, a nekaj vem ali nič ne vem, ful zaženem razmišljevalno mašinerijo in se začnem spraševati, kaj od tega sem že kdaj videla in kaj je novo in zakaj in blabla - seveda si to mentalno orgijo lahko privoščim le, kadar nimam noro veliko dela, kot danes, in se še komu klepeta :-) ...

PolonaP said...

Načeloma (načeloma!) ne gledam pošte s frišnega pred večerom...ampak, mi danes delo ne gre najbolje od svinčnika.
se matram z risbo verižnih klepetalcev...

alcessa said...

LOL... Namig... imam očala. Včasih tudi brke, če nisem dovolj hitra.

matilda said...

Hi, hi, hi...iz takih mnogokrat zrastejo mladi ministri:-) En tak moj sošolec izpred 75 let pa danes mnogo hot izgleda. No, ni pa moj tip. Ipak te prekratke hlače zaznamujejo. Forever. Mame pa niem poznala.

Mateja said...

Sirotek, kako mu je mama skrbno na prečko počesala malo mastne lase. Gotovo ima v žepu velik bel robec z rjavo črto ob robu.
Piflar, mama ve, kaj bereš?

Kaj bomo naredili s to mamo?

Nataša said...

omg, pojava!
omg, opis!
omg, odlomek!
omg, komentarji!

ampak rjava črta od funchi mi je bila pa dokončni k.o.

omg...

VIXI said...

Še dobro, da sem opozorila obče ljudstvo, naj imajo prazna usta med prebiranjem -grin-

Anonymous said...

uauu kje si se naučila tako lepo risat? si hodila na kakšno šolo al kaj?