Monday, June 22, 2009

Deset najbolj na-čudno-moten način seksapilnih zlikavcev vseh časov

Saj načeloma imamo na Frišnem zdrav okus (Hector Troyanski) in so nam všeč plemeniti (Hector!) in postavni (Oh, HEctor) junaki s kodrastimi pričeskami (Troya. Iliada. Hector) na belem vrancu (Heeector) ki rešuje svet s svojim herojskim oprsjem (ah, pa recimo za spremembo: Vinetu, poglavar apačev)...


...če pa se zdaj prestavimo iz literarnega v filmski svet...



...se lahko strinjamo, da obstajajo določeni tipi Tinseltownskiega zlikovca ob katerem se nabere slina v ustih, zamegli pogled in lahkotno izdavljam , da mu sicer nikakor ne bi na mestu podarila roke in srca niti se ne bi se zavezala prati, likati in zlagati njegove zle spodnjice ...pa vendar...



1. Joaquin Phoenix kot Commodus v Gladiatorju
2. Ralph Fiennes kot Amon Goeth v Schindlerjevemu seznamu
3. Tim Roth kot Thade v Planetu Opic
4. Gary Oldman kot Stansfield v Leonu
5. Vincent Cassel kot...pravzaprav karkoli, kjerkoli.

ostalih pet puščam vam, ampak opozarjam, da morajo biti ZLIKOVCI, ne srčki-ki-pozirajo-kot-zlikovci (Brad alias Tyler iz Fight cluba ali George alias Gecko iz From Dusk Till Dawn).

Glasujte modro in lep ponedeljek.

30 comments:

alcessa said...

Jaz imam...erm.... Mene muči...erm.

KHM. Lepo pozdravljeni, moje ime je alcessa, moj prvi poklic je učiteljica in všeč mi je Severus Snape.

PolonaP said...

Pozdravljena Alcessa. Radi te imamo.
In čutimo s teboj.

Вера said...

Kao da si mene pitala,savrsen izbor!

matilda said...

Oooo, vidim, da je š enekdo po 3000 pit gledal Gladiatorja v soboto zvečer:-)
Moj izbor je podoben tvojemu:
On the top: Ralph, takoj za njim Joaquin (ampak le zato, ker je še premlad, da bi bil enak Ralphu), Gary je privlačno-zajeb.... vendar fizično ni ravno moj tip...hmmm, kaj pa potem...od "mlade" garde mi ta trenutek ne posveti prav nobeden, ali pa ja Oliver Martinez je bil v Nezvesti kar dovolj zlikav! Pa še izgleda tako, da bi ga človek počaaaasi posrkal kot hladni gazpačo na sopren dan. Pekoooč. Od starih atov (ko so se šli taprave hudobce) pa mi padejo na pamet Oliver Reed, Donald Sutherland in Michael Cain.

VIXI said...

Jack v Čarovnicah. Na najbolj čudno moten način.

Tisti Nazi Simon iz Die Harda) (kar srce me boli, da iz Die harda omenjam kogarkoli drugega kot BW)

Moj za bruhat seksi Woody v Natural born killers verjetno odpade?

Gary/Stansfield? Really?

matilda said...

Še eden, Tcheky Karyo (Nikita-original)...v nadaljevanju bi jaz igrala Nikito in on bi bil On.
Pa celo Hugh Grant je imel eno vlogo (tam sem ga tudi prvič vidla) v BBC seriji (nimam pojma o naslovu, nič našla tako na hitro)kjer je bil svinsko aroganten hudobec. Mu je pasalo.

Neža said...

Em, khm ... še dobro da je bila Alcessa pred mano :D Severus Snape ... oops Alan Rickman je prav njamsi. Pa saj je bil že v Robin Hoodu.

Pa Kevin Spacey v Osumljenih 5

In še Viggo Mortensen v ... kaj je že tisti film z Michaelom Douglasom in Gwyneth Paltrow? A ta sploh šteje? Ma nima veze, tip je njamsi!

Neža said...

A Perfect Murder je film z Viggom - definitivno se kvalificira :)

Neža said...

Ojoj, pa kako sem lahko pozabila na Face Off. Nicolas Cage, preden se vanj preobleče John Travolta - ko stopi iz avta in plašč zaplapola v vetru ... bi samo ta prizor gledala ... spet in spet

No, saj zdaj mam pa dost ... menda ;)

Katja said...

Živjo,

eno prošnjo imam zate, ki knjige požiraš kot za šalo :) Bi mi lahko predlagala kako knjigo v kateri je glavni junak kakorkoli stigmatiziran??

Doživljensko ti bom hvaležna!!!

PolonaP said...

ja, ja se strinjam z Casperjem (ali je bil Polux?) alias Nicolas Cage DOKLER ni postal john Travolta

in

ja, se strinjam Jack v Čarovnicah (je že bil na šort listi)

in
se absolutno strinjam da je bil Severus Rickman fantastičen zlikovec v Robinu Hoodu, MNOGO boljši kot pfej, pfej Costner

Moram pa poudariti da Martinez ( Ne vidim smisla. Prelep)in Wooooody v kilerjih (oh, kako zelo vidim smisel), kot tudi Bob iz Nikite (SMISEL.SMISEL!)in Viiiiiigo (tukaj se mi malček trese glas) spadajo med Poredne SLADKORČKE, ki bi z malenkostno prevzgojo postali zgled mladih minstrantov. Viggo je na koncu rešil Gwinetho, a ne?

PolonaP said...

Seveda sem gledala Gladiatorja v soboto zvečer.
(pa bom zadržala zase katerič)

PolonaP said...

Čudna:
takole iz glave BREZ premisleka
1. "Čas nedolžnosti " od Edith Wharton:
Madame Olenska nosi nesprejemljivo stigmo ločenke.

2. "The scarlett letter" od Nathaniel Hawthorne:
Hester Prynne, nosi stigmo prešuštnice in matere nezakonskega otroka

3."Uncle Tom's cabin" Harriet Beecher stowe
Stric Tom je drugačen ker je črn

4. Sirotica Jerica iz Kekca je bila družbeno nezaželena kot nebodigatreba sirota

5. Janček Ježek iz Grimmove pravljice je bil kot tujek v zdravi družini odgnan od doma, ker je imel bodice, Grdi Raček (h.c.Andersen) pa zato ker je bil grd

6.V Chocolate od Joanne Harris je Roux stgmatiziran kot cigo

in za enkrat je to to.

Sigurno, pa ti bodo še punce kakšnega napisale

BojaMoja said...

Gary Oldman (med prvimi, predvsem zaradi Leona, Petega elementa in Beethovna),
Sean Bean (oh, ja ... tista vikarka iz angl. humoristične ga je imela na častnem mestu),
Colin Firth (ker ima takoooooo lep angleški naglas in ker je vedno takooo prikupno zmeden, predvsem pa ker je tudi prevzeten in pristranski ;),
Liam Neeson (spet tak lep naglas :),
Robert Carlyle (ker ... ojoj ... ta tudi takooo lepo zavija po Škotsko :o),
William Hurt (predvsem zaradi Jane Eyre)

In prvi - Jet Li - ker je vedno tako hladen, ker ima vedno take scene, da dol padeš, ker sem njegovega Heroja gledala že 1000x in ga bom še vsaj trikrat toliko in zaradi njega že skoraj govorim kitajsko :))))

K said...

Gabriel Gray kot Sylar v Heroes. Ampak Rickman mi je bil v Robinu Hoodu strašansko in izključno nagravžen in niti malo na noben način seksapilen, sori. Je pa res, da sem že uporabila njegovo I'm going to cut your heart out with a spoon, to je pa res.

Katja said...

Hvala Polona! Rešila si mi življenje :)))

PolonaP said...

BojaMoja: BAD guys! BAD!!!
To so tisti, ki nimajo glavne vloge.
Daj no, pobrskaj bo bolj temačnih kotičkih svoje mile dušice, saj vemo da jih imaš.

(Na cukrčke se bomo cedile ob drugi priložnosti)

matilda said...

Nooo, poredni bombončki. Polona tebe lepota preveč prevzame in v lepoti takoj vidiš dobroto in možnost spreobrnjenja...pomisli na Doriana G.. Oliver je prelep vendar je tudi Joquin prelep (no, vsaj meni je) torej sta oba zelooo lepa pr...a (ja, ja v vlogah, da ne bomo preveč zašle v fantazij). V mojem dooolgem življenju (dobro, bom nehala poudarjat tadoooolgo) sem zmeraj padala (zdaj ne padam več, razen v novih very 5 Avenue Vogue-style mišje sivih platformah)na Mrke (razlago preberi v poloninem naslovu posta) in zmraj so mi razparali srce na prafaktorje, potem so me začeli dolgočasit (beri: rutina) in se jim nisem več oglašala na telefon...da skratim, bilo lepih in nelepih, v bistvu ni nobene razlike, ko gre za tisti xfaktor, ki povzroči hormonske motnje. Lepi so samo malce dlje trajali.

BojaMoja: Colin Firth?!?!?! V kateri vlogi??? Njega pa bi rada videla kot zlikovca. Mmmmmm!
In joj, meni Rickman ni bil nikoli zlikovec (tudi v robinu ne), vedno pa seksi in nerazumljen;-)

Čudna: Vse čarovnice, ker so bile brez pokojnine to pa pomeni, črnograditeljska koliba na tuji parceli, brez zobne proteze, ker so še na čakalni listi, polne bradavic, ker so tudi na čakalni listi, v capah, ker je Karitas izven njihovih politično-ideoloških okvirjev (RK pa ima prazna skladišča), razgledane in nekoč pomembne osebe v družbenem življenju, ki se niso prilagodile novemu sistemu in vrednotam (forever young)...šmarnico pa lahko v lopi za lopo vedno kuhajo brez papirjev. Preberi članek o starčkih iz Kozjanskega v tokratni sobotni prilogi.

Neža said...

O ja, Castor Troy - Pollux je bil ta brihten bratec.

Saj, zaradi konca nisem bila ziher, če se Viggo kvalificira.

K ... Rickman mi je všeč zdaj, ko pomislim za nazaj, takrat, ko sem dejansko gledala Robina Hooda, mi je bil totalen gravž - halo, konec osnovne šole :)))))

Bi dodala še Edwarda Nortona v Primal Fear. Pa še vedno ne vem, če bi lahko rekla, da je bil seksi. To ne, ma bil je izjemno zanimiv - bolj kot pa Richard Gere.

Spela said...

Bolj kot razmišljam, slabše je...sploh se ne spomnem nobenega seksi bad guy-a. Ma sm čudna?? Zdej ne vem al nism gledla dost takih filmov al pa vedn zapalim sam na good guy-e :D

Polona...sem pa dobila eno idejo za moj blog...na pogoben način temo (pa niso good guy-i) A lahk a lahk? Sej bo na črtast način napisano...na frišnega ipak ne znam ;)

PolonaP said...

kakšno vprašanje!

Komaj čakam!

Spela said...

Evo...sem šla takoj v akcijo :) Da si naredim še malo reklame hihi (polona...sem jo tudi jaz tebi ;) )

Leave a comment @ http://www.crtast.si/2009/06/22/10-najbolj-poslusljivih-in-gledljivih-filmskih-pesmi/

BojaMoja said...
This comment has been removed by the author.
Mateja said...

Bi šel Al Pacino v ta paket? The Devil's Advocate, recimo?
Že skoraj malpreveč-čudno-moten način privlačen mi je tudi Knepperjev Robert v svoji T-Bag izvedbi.

PolonaP said...

Zapakirano!

Tisza said...

Vincent Cassel, omondieu, točno to! A ima katera takega samskega brata, bratranca, prjatla...?

ne_samo said...

Woodyja so mi že ukradli, šmrc... Ampak Gary, če že Gary, potem absolutno kot Vlad Drakul!!!

lili said...

ja, vincent je najboljši, tisza, če srečam kakega takega tipa tule,mu pri priči pokažem eno tvojo sliko (tvoje noge s FB, npr.:) in ga pošljem v ljubljansko smer

Tisza said...

Me prou veseli, da se tudi tebi (in drugim) zdi Vincent fajn tip. Meni se je sprva zdelo, da sem v tem malo osamljena. Da je objektivno grd. Da je... žleht. Mora, da nas prav to privlači ;)

VIXI said...

Ravnokar sem na svoj spisek uvrstila Tommya Leeja v Blown Away. Nasty!

In tako rada bi videla na spisku Malkovicha. Vedno seksi.