Wednesday, May 27, 2009

Čemur Se Reče Vrtnica, Enako Sladko Z Drugim Imenom Bi Dišalo

Jaz sem na kakšen tečen ponedeljek do otročičev in zakonskega tovariša bolj težko ljubezniva, nič pa me ne ustavi,da ne bi šepetala sladkih ničevosti mojim lončnicam.

O ti moja difenbahija, kako zelo socvetno sočna in polna klorofila si. Kako visoko ljubim tvoje steblo, kako široko obožujem tvoje liste, kako barvito gorim za tvoj cvet. Navdihuješ me z milino in poezijo


Po MOJEM, bi morale res pogumne in požrtvovalne rože živeti po načelih: "dolga suša, zdrava roža" in "kar ne krepa, krepi "

5 comments:

Marija - Marička said...

Uh, kako čudovite gartruže :)
Pa zgleda jim prav paše, da jim šepetaš mile besede... izgledajo prav ponosne! Jaz mojim rožcam samo takrat kaj zašepetam, ko se ne morejo odločiti ali bi živele ali bi šle raje rakom žvižgat...

matilda said...

Verrry, House aaand Garden;-)

PolonaP said...

Ja in se vam splača it pogledat k Mariji-Marički, kako ji, sirotici ubogi, rože crkavajo.
Sama žalost.

srečkica said...

uau a to je vse tvoje? in pokošena tratica?
mi smo letos vse izruvali pa samo maline pustili, a ne bi mali pobalin pojedel kakšne strupene difenbahije :)
sva pa posadila tudi nekaj zelišč.

Sultana said...

Pravljičen vrt!