Saturday, February 7, 2009

Kot vsaka povsem normalna ženska

a) rada hodim v Ikeo
b) čutim, da bi bilo moje življenje popolno, če bi imela čokolada na moje telo podoben učinek kot npr. stebelna zelena
c) hranim v srcu toplo mesto za raznovrstne papirnate izdelke (bom enkrat pokazala svojo zbirko beležnic.Impresive) Recimo za čestitke. Ampak morajo biti izvrstne.
d) še posebno ranljiva sem pri čestitkah z upodobitvami hišk (verjetno se še nisem izvila iz nesting obdobja zadnje nosečnosti? ) in oblek (aktivno Modno udejstvovanje sem zamenjala za pasivno)

Zato je jasno, da sem začutila neustavljivo potrebo po izdelovanju čestitk, takoj ko sem zagledala tole http://prikokici.blogspot.com/2009/01/oblekica-za-barbaro.html. Na tem mestu bi rada opozorila, da sem avtorico izdelko opozorila, da si bom idejo prisvojila in ker mi ni poslala ogorčenega komentarja...tam dam dam:


Resnično si želim, da bi znala objavit fotki tako kot to dela Preprosto bogata Jana, tako ena zraven druge, bi izgledalo bolje, ampak klub dolgotrajno borbi z Adobe-om (iz dna srca sovražim in preziram ta zlobni, zahrbtni in hinavski program) je rezultat še zmeraj ena fotka pod drugo:



Stil, barvo in kroj oblekce sem si sposodila pri tejle Rockwellovi punčki

zato je pa tale styling (imenovan Sanje primestne gospodinje) my own

V planu imam še specialen trash edition čestitke :" the Rebelde outfit"

Ostanite z nami. Se nadaljuje.

10 comments:

Spela said...

d best :D čestitka za dan žena hihi

Šolanje na domu-Waldorf said...

Super oblekci!
Lp, Nataša.

Biljana said...

Odlični sta.

Tanja said...

Full fajn čestitki. Še posebej ljubka je roza.

storyteller said...

Hja. Še dobro, da ni Ikea kje bližje. Bi po moje vsak teden kaj "privlekla" domov! :)

Luštne čestitke in oh in sploh blog. Se redno vračam (tako da komaj čakam nadaljevanje).

K said...

se ne strinjam s špelo. za dan žena? za dan žena da dobi ženska še "gospodinjsko" čestitko s fertahom?!

{ojej, slutim zametke prikritega feminizma v meni:}

vseeno pa podpiram vsakršno kreativno izražanje in so oblekice lepe ;]

PolonaP said...

o ti moj drobni Kolibri, priznaj da je tale Kolibri samo Alias in da si v RESNICI Angela Davis!

PolonaP said...

draga Pripovedovalka pravljic,
moj Ljubi tudi pravi :"Še dobro, da ni Ikea kje bližje"

Barbi said...

Uf, tale rozika je fantastična! Sej modra je tudi fajn, ampak roza oblekico sem se pa zaljubila. :) Čudovito delo!

McCrafty /Klavdija said...

Obe sta čudiviti! Ikea nam je pač ženskam pisana na kožo, kaj čmo :)