Thursday, January 1, 2009

Dobri sklepi
vsakega prvega v letu naredim izčrpen seznam dobrih sklepov: stvari, ki jih bom nehala početi (se kregat s taščo, dreti na otroke, stiskat mozolje, jesti nutelo z žlico) in stvari, ki jih bom od zdaj naprej (od 1.1.) počela redno (psa vozila na dolge sprehode, vzljubila smučanje, jedla 6krat dnevno oparjeno zelenjavo, brala samo še resno literaturo, sproti prala in zlagala perilo...)
In seveda shujšala za 13kg.
Včeraj zvečer mi je šlo zelo dobro. Sem se odločila par minut pred polnočjo, da ne bom do konca pojedla torte in sem jo dala Njej:
Leto sem tako začela odlično motivirana, če že ne v odlični kondiciji. Potem pa sem zjutraj našla daleč v kot hladilnika pogreznjen ŠE EN kos torte in sem razmislila in pretehtala in sklenila, da je 1.januar slab dan za začetek čisto novega odnosa do življena in sladkarij. Prvo pride na četrtek, drugo je hladilnik še poln sladkarij, omare pa čokolade, pod tretje moram probati kakšnega izmed receptov iz knjig, ki jih je prinesel DM...

Tako sem zradirala torto, odmrznila sarme (to je približek sklepa o poparjeni zelenjavi) in naredila za posladek "ile flottante", oziroma po domače "snežne kepe".

Lep začetek leta tudi vam in ne bodite prestrogi sami s sabo. Danes ni tak dan.

No comments: