Sunday, January 4, 2009

dobri sklep št.2

dobro jutro prijatelji,
izvrstne volje sem danes in to nima nobene veze s tem, da gresta jutri moji malčici nazaj v naročje svoje osnovne šole. Veselim se, da bom jutri pospravila smrekco. Veselim se, da bom danes pospravila hladilnik. Morebiti bom kakšno torto celo odnesla na obisk, namesto da jih bom pospravila na običajen način (haaaammmmm...) U. res ne vem zakaj nista kakšne torte odnesla sabo? Oziroma vem: U. gre na morje in mora biti suha, nam, ki ostanemo v megli pa ostane čokoladna tolažba (haaaammmm...)

sklepi: nadaljevala bom z Larssonizacije naše hišice:

tole je before picture; z barvno skalo , kot se mi je zdela očarljiva ??? leta 2001


tole pa je after, konec leta 2008



za obraz sem uporabila fotko ljubke Gvendoline



in sem bila sila važna in ne preveč kritična, ker je bila to prva stvar, ki sem jo narisala po tem, ko sem prišla s faksa
in sem silila obiske v občudovanje in aplavz. Moja BF (bestfrendica) je uhala in ahala (ipak je bestfrendica) njen mož pa je nesmrtno izjavil:" ja, risala že risala, ampak VRATA JE PA UNIČILA"

No comments: