Saturday, December 6, 2008

popolna predbožična mama


kupila sem božično zvezdo


naredila sem nam čaj in ju prislilila, da sta naredili domače naloge
pojedla sem večino (veliko večino) piškotov
postavila sem Ježikino ikebano na zvočnik (bomo videli kaj bo na to rekel T)
občudovala sem Nokinega dedka Mraza in radožive jelenčke
potem sta moja otročiča šla z babico "na Miklavža" jaz pa sem za Noko risala angelca, da ga bo nesla v šolo


pravi, da bodo postavili svojo novoletno jelko in da je Učiteljica rekla, da potrebujejo Angelca za na vrh. Moja Noka je plemenita in požrtvovalna in se je takoj javila...da ga bo naredila njena mami
danes mu bom naredila še zadnjo stran (sem predlagala, da bi kazal rit, pa pravi Noka da to Učiteljici ne bi bilo všeč) : s kravželjci in broderie anglaise ... takega kot mora biti za Drugarčke...

No comments: