Friday, December 19, 2008

Ne kadim , ne pijem alkohola, ne jem mamil, vem kakšne so desertne žličke, posedujem šest navijalk za lase (viklerjev po domače), vitrina v jedilnici se mi zdi praktična, ne pa odstop od norm civilizirane družbe 21.stoletja.... .....oh, mladost moja, kam si šla?
In če zdaj spadam v starostno grupo 30+, zakaj ne dobivam kopice novoletnih voščilnic? Zna biti, ker jih od mene še nihče ni prejel. Razen lani. Samo, da sem jih lani poslala 4.januarja.
Letos pa SEM JIH ŽE POSLALA!!! (in kričim zato, ker sem ponosna na dobro delo)

Tele, so mi še posebej ljube. Načeloma se jim reče Pridni otroci, ampak fantek je imenovan "the good son" (enkrat fenica Nick Cave a, vedno fenica Nick Cave a) in mislim, da je šel v prave roke (še eni fanici Nick Cave a)
In takole navajam moj podmladek, da nadaljuje s tradicijo...
Je pa težko fotografirat papir in slikce, ne?



No comments: