Sunday, November 30, 2008

uničevanje filca

včeraj sem spet šivala pozno v noč. Oziroma, kot je o mojih ročnih spretnostih rekel mož najboljše prijateljice, ki ima prefinjen občutek za estetiko (as if!); uničevala sem povsem kvaliteten filc. Možakar še ve ne, kakšna kazen ga čaka! Njegova lepa žena in njun sladki otročič bosta dobila vsak en obesek za novoletno jelko, izdelan z mojimi ogorelimi prsti, medtem ko bo on dobil meter kvalitetnega, neobdelanega filca! HA!

Torej, včeraj sta na čaj prišla druga dva mlada starša in ker sta pokazala veliko več navdušenja nad paberki iz filca (najbrž sta lepše vzgojena) in sta povabila na nedeljski čaj, sem želela njunemu otročičku prinesti darilce in potem sem naredila





snežaka

In se mi seveda ni zdel dovolj dober in sem rekla, da mu bom naredila drug obesek, ki mu bo ime "Moja prva punca" in takole je zgledala skica:





takole pa rahlo uničen filc






potem pa je bila pol enih zjutraj in jaz imam otroke in psa, ki me dosledno zbudijo ob 6.50 zjutraj, petek ali svetek, tako da sem šla spat.

danes je Bro razlagal zakaj ne najdem svojega bloga če ga pogooglam, ampak mislim da nima pojma. Povrhu je pošel bel sukanec, tako da bo "Valova prva punca" zdaj par dni stanovala v predalu. Jo pokažem, ko bo gotova.

No comments: